Meikä pojalla piti sitten kiirettä viikonloppuna. Perjantaina iltana kävin emännän ja isännän kanssa pyöräilemässä. Lauantaina uimassa ja myös sunnuntaina emäntä sanoi, että tahtoo viedä minut uimaan.  Aikoo kuulemma uittaa minua niin pitkään, että opin sen taidon kunnolla. Sunnuntain ilta lenkillä emäntä yritti taas väsyttää minua karkailemalla piiloon.Emännän mieliksi etsin häntä hiukan pidempään sille olis kuitenkin tullut paha mieli jos olisin löytänyt sen heti. Kyllä mä sen tunnen.
Katsokaa osaan uida ja vilkuttaa samaan aikaan...
1773319.jpg
Keppi sukellettu...
1773331.jpg
Et varmaan ota mun keppiä etsi kuule ihan oma keppi! Tää on mun mun mun...
1773345.jpg
Sukeltajat tarvii happipullot mut mä osaan sukeltaa ilman happipulloja... Märkä kuin uitettu koira...
1773356.jpg
En halua enää...heitä ihan niin monta keppiä kun haluat mä en niitä hae!
1773351.jpg