Meitsi joutui eilen painimaan ihan tosissaan emännän kanssa se meinas oikeesti leikata meitsin kynnet. Mä sanoin ei, mutta emäntä nappasi kyljistä kiinni ja otti syliin. Mä pääsin sutimaan karkuun ja emäntä nappasi kiinni ja sanoi et tämän painin hän aikoo voittaa ja kurjuuksien kurjuus mä menetin kynteni. Nyyh nyyh! Millä mä nyt pääsen rappukäytävässä liikkumaan?! Aamulla päätin etten liiku käytävässä ennen kuin mun kynnet on jälleen normaalin kokoiset ja tein täyden stopin keskelle rappua. Siinä emäntä sitten hyppi tasajalkaa ja meitsi nauroi! Oli sen verran hupaisan näköinen, kun yritti huokutella meitsiä ylös. Huijasi sitten lopulta et sillä on namia taskussa ja minä tyhmä menin lankaan.
Hjälp mej! Emäntä on selvästi niskan päällä.
1941940.jpg
Ääh, voi, voi, skraap skraap...Päätin et nyt tämä jätkä lähtee lätkiin ja volaa emäntä roikkui takajalassa kiinni, kun meitsi otti hatkat.
1941944.jpg
Onneksi tätä tapahtuu vain parin viikon välein!!!